2011. március 26., szombat

15. rész


- Sajnálom… Ez miattam történt… Nem kellett volna idejönnöm… – gyötörte magát Joe – Utána megyek és megmagyarázok mindent Nicknek.
A fiú már indult volna, de Eszter elkapta a karját.
- Felejtsd el! – mondta határozottan Eszter.
- Tessék? – nézett rá értetlenül Joe.
- Jól hallottad!
- De… – kezdett volna akadékoskodni, de Eszter ismét elhallgattatta.
- Joe! Elég legyen! Itt az egyedüli ember, aki magyarázattal tartozik, az Nick... – a lány érezte, hogy keményebb hangnemet használt, mint kellett volna – Nézd… – kezdte újra, immár szelídebben – Ma te voltál az egyetlen, aki mellettem állt, amiért nagyon hálás vagyok neked… – megsimogatta az arcát.
A fiú becsukta a szemét és hatalmasat sóhajtott. Ahogy Eszter keze végigfutott az arcán kirázta a hideg. Valami furcsa, számára érthetetlen érzés kerítette hatalmába. Úgy érezte, mintha mindig is ezt a kezet kereste volna… Mintha ez a kéz mindig is hozzá tartozott volna… Gyengéden megfogta az arcát simogató kezet… Kinyitotta a szemét és Eszter mosolygós arcát látta maga előtt. A lány magához húzta, s szorosan átölelte. Joe odasimult hozzá: érezte a haja illatát… Egy pillanatra elfelejtkezett mindenről, ami történt. Eszter suttogása húzta vissza a valóságba.
- Köszönöm! Köszönöm, hogy vagy nekem… hogy mellettem vagy… Igazi barát vagy…
Eszter minden egyes szava olyan volt, mint egy késdöfés Joe számára. Nem tudta, miért is fájnak neki ezek a szavak: „igazi barát vagy”. Ez a mondat visszhangzott a fejében. Kitörölhetetlenül és visszavonhatatlanul beléégett ez a három szó. Nem tudott szabadulni tőlük. Egész testében reszketett. Mintha a valóság kegyetlenül arcon csapta volna…
- Barát… Tiszta őrültség… - morogta maga elé.
- Joe? Minden rendben? – nézett rá Eszter kérdőn.
- Csak azt mondtam, hogy mennem kell! Késő van már… és aludnod kellene… - a fiú összeszedte magát, az arcán nyoma sem volt az előbbi zavartságnak.
- Te mindig figyelsz rám… - mondta fáradt mosollyal az arcán a lány.
- Ez egy barát dolga… - Joe még búcsúzóul megölelte, majd elindult.
Beült az autóba, s hazafelé vette az irányt. Mikor belépett a házba Denist és Id. Kevint találta a nappaliban.
- Joe! Hol voltál? – kérdezte Denise.
- Aggódtunk! – így Id. Kevin.
- Ne haragudjatok… Eszterrel voltam…
- Eszterrel? – kérdezték tágra nyílt szemekkel.
- Tényleg csak nekem tűnt fel, hogy Nick és Molly mennyire megbántották? – csattant fel.
Nem várta meg, hogy válaszoljanak, felrohant a szobájába. Odafent a villanyt sem kapcsolta fel, ledobta a kabátját, majd indult volna a fürdőszobába mikor…
- Azt hittem haza sem jössz reggelig… - hallatszott egy gunyoros hang.
- Jesszus… Te normális vagy?! – kiabált rá Joe.
Nick ült a fotelben.
- Szóval… Megmondanád, hogy mit is kerestél a barátnőm fürdőszobájában az éjszaka közepén? – kérte számon.
- Szóval ilyenkor a barátnőd? – kérdezett vissza.
- Magyarázattal tartozol… Láttam hogy néztél rá egész este… - erőltetett nyugalom bujkált Nick hangjában.
- Nem tartozom neked semmilyen magyarázattal… Akinek magyarázkodnia kell, az egyedül te vagy!
- Valóban?! – emelte fel a hangját.
- Jól hallottad… Jobban tennéd, ha holnap reggel bocsánatot kérnél Esztertől! Megérdemli… - ellágyult a hangja – Nagyon szeret téged az a lány… Csak tudnám miért… - szűrte ki a fogai között.
- Szeret, mi?! Te meg vagy olyan jó testvér, hogy rögvest rohansz hozzá, amint nem vagyok mellette… - kiabált Nick.
- Igen szeret! Pedig sokkal jobbat érdemelne nálad… - Joe szeme szikrákat szórt.
- Igen? Például téged? – gúnyolódott tovább.
Joe elhallgatott.
- Menj ki! Most! – mondta határozottan.
- Szóval így gondolod…
- Nem tartozik rád, hogy én hogy gondolom… és most menj ki…
- Különben?
Joe egy szempillantás alatt Nick előtt termett. A szobában tapintható volt a feszültség. A két fiú farkasszemet nézett.
- Nem érdemled meg őt!
Mindketten reszkettek az idegességtől.
- Ti mit kiabáltok itt az éjszaka közepén? – nyitott be Denise.
- Kérdezd Joe-t! – így Nick.
- Mindkettőtöktől választ várok!
- Itt egyedül Joe tartozik magyarázattal! – makacskodott tovább Nick. Határozottsága eredménnyel járt.
- Joe? – nézett rá Denise.
- Nick megbántotta Esztert…
- Te meg egyből rányomultál! Ne tagadd, láttam mindent! – kiabált Nick magánkívül, s nekiment a testvérének.
- Ebből elég legyen! – állt közéjük Denise, megakadályozva a verekedést. – Nick! Menj a szobádba! Most! – utasította.
Nick sarkon fordult, majd becsapta maga után az ajtót.
- Ezt kettőtöknek kell lerendeznetek, ugye tudod? – váltott lágyabb hangra. – Ebbe nem akarok beleszólni. De látom, hogy bánt valami fiam… és nem csak Nick viselkedése, igaz?
- Most mit tegyek? – roskadt az ágyra Joe.
- Tedd azt, amit helyesnek érzel.
- És ha nem tudom mi a helyes? – nézett maga elé.
- A szíved mindig tudja, hogy mi a helyes…

9 megjegyzés:

  1. Sziiaaa!!! Húú alig vártam már ezt a részt! nagyon jó lett! Imádtam!
    - Azt hittem haza sem jössz reggelig… - hallatszott egy gunyoros hang.
    - Jesszus… Te normális vagy?! – kiabált rá Joe.
    Nick ült a fotelben.
    Itt szakadtam... Remélem, most hamarabb hozod a részt, ahogy ígérted. Tudom, igazán kevés időd van, ezért nem akarlak ezzel cseszegetni. De remélem, azért sikerül időt szorítanod! =) Tehát:
    Haram a kövit! =)
    Dalma♥

    VálaszTörlés
  2. csatlakozom az előttem szólóhoz :)
    Nagggyon fordulatos történet!
    Nem szoktam kommentelni...most mégis...
    HAMAR A KÖVIT! ;) :D
    pápuszi

    VálaszTörlés
  3. Már én is vártam nagyon ezt a részt. Kíváncsi vagyok, hogy Joe+Eszter vagy Nick+Eszter lesz.
    Hamar kövit.
    Cincin

    VálaszTörlés
  4. Jó lett ez is! Grat

    VálaszTörlés
  5. ,,Mintha a valóság kegyetlenül arcon csapta volna…" Tényleg imádom, ahogy fogalmazol.
    Mindig mindig ez is nagyon jó. 8)
    Figyelj, írtam egy nagyon fontos e-mailt, lécci olvasd el, és mihamarabb írj vissza... ha akarsz/tudsz. De az a lényeg, hogy olvasd el.
    Puszi, Vicky

    VálaszTörlés
  6. cija M!
    úúúriiisten ez nagyon jóóóóóóóó!!!!!!!!^^)
    nagyon-nagyon tetszik,tökre szerelmes vagyok ebbe a történetbe!!!!<3<3<3
    igaz h van egy-kettő jelenet ami nekem egy picit nyálas,de annyi kell!!;) a kedvencem a 11-es és az utolsó előtt fejezet,nagyon ott van!!!!!!:D
    tnap találtam rá az oldaladra(Vicky által,mert az övét is olvasom!!:)),de már végig is olvastam az összeset!!!:))
    ügyes vagy,gratulálok!!!kíváncsi vagyok h hogyan tovább!!!:D:P
    puszi:Kati

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szépen köszönöm a biztató szavakat Kati ( és persze a többieknek is ;-) )! :o) Örülök, h lett egy új olvasóm. Igen vannak részek, amik "nyálasnak" tűnhetnek, de 1-2 jelenet szándékosan van eltúlozva ilyen szempontból ;-)
    Üdv: M

    VálaszTörlés
  8. igazán nincs mit!!!:)
    és remélem,h nem vetted bántásnak...:$
    nem akartalak megbántani,mert tényleg nagyon ügyi vagy és nagyon szupik a történetek!!!:))
    puszi:Kati

    VálaszTörlés
  9. Abszolút nem vettem bántásnak. Először is, aki bármilyen írását is felteszi a netre, annak ezzel számolnia kell. Olyan nincs, h mindenkinek minden tetszen. Másrészről az értelmesen megfogalmazott, építő jellegű kritikát szívesen fogadom bármikor.
    ;-)
    Üdv: M

    VálaszTörlés