2010. szeptember 24., péntek

8. rész ( Nick )




Átöleltem és soha többé nem akartam elengedni.
- Nem akarlak még egyszer elveszíteni…
Ekkor megfordult, mélyen a szemembe nézett. Lágyan végigsimította az arcomat. Beleborzongtam az érintésébe. A szívem olyan hevesen vert, hogy azt hittem szétfeszíti a mellkasomat.
- Ígérd meg, hogy nem tűnsz el újra… - mondtam halkan, s gyengéd csókot leheltem a  homlokára. Éreztem, hogy reszket.
- Melletted leszek… ígérem… - a szemei úgy ragyogtak, akárcsak az éj sötét egén a csillagok. Olyan tisztán és fényesen… A tekintete ugyanúgy fogva tartotta az enyémet, mint azon a napon, mikor először megláttam.
- Tudod… nem ismerek… vagyis eddig nem ismertem olyan lányt, aki egymás után Joe-t és engem is elutasított volna…
Erre elmosolyodott.
- Én meg tegnapelőttig nem ismertem egy Jonast sem, akit elutasíthattam volna… - nevetett, én pedig vele nevettem.
- Egyébként nem válaszoltál egy kérdésemre…
Kérdőn nézett rám.
- Amikor azt a videot néztem a koncertről a nappaliban…
- Szóval az érdekel, hogy szeretem-e a Little bit longer-t? – pajkosan rám nevetett, majd elindult a víz felé. Valamit írt a homokba. Megfogta a kezem, s odahúzott. ’IGEN’ – ez állt ott, majd a következő hullám elmosta.
- Nick… ez hihetetlen… - a távolba meredt. Ott álltunk, néztük a naplementét… a víz a lábunkat nyaldosta. Átöleltem. Attól féltem, hogy a következő pillanatban egyszercsak eltűnik a habok között, nekem pedig rá kell jönnöm, hogy csupán álom volt az egész…
- Gyönyörű, igaz? – suttogtam.
- … mint a mesében … - ahogy hozzámbújt hatalmasat dobbant a szívem. Még sohasem éreztem ehhez foghatót egy lány iránt sem. Nem ismertem… de valami legbelül azt súgta: Ő az, akire mindig is vártam.
Teljesen besötétedett mire elindultunk hazafele. Egy pillanatra sem engedtük el egymást.
- Holnap este mit csinálsz? – kérdeztem félve.
- Mit szeretnél csinálni? – biztatóan mosolygott.
- Lesz egy koncertünk holnap, itt a parton. Van kedved eljönni? Ott lesz Danielle is, nem leszel egyedül. Mit szólsz?
- Szívesen elkísérlek.
Szerintem nem is tudta, hogy milyen boldog voltam, mikor meghallottam ezt a két szót.
- 6-ra érted jövök… de van egy feltételem… pontosabban kettő… - próbáltam komoly arcot vágni.
- Milyen feltétel? – húzta fel a szemöldökét.
- Nem ér eltűnni a koncert után… és természetesen én hozlak haza… - nem bírtam tovább, elnevettem magam.
- Tekintve, hogy itt nem érvényes a jogsim… azt hiszem nincs is más választásom. – rámkacsintott.
Közben odaértünk a kocsimhoz. Minden porcikám tiltakozott az ellen, hogy magára hagyjam… de nem maradhattam tovább.
- Várj egy picit! Mindjárt jövök! – beszaladt a házba. Egy darab papírral a kezében tért vissza. – Ez még jól jöhet, ha esetleg újra szem elől tévesztenél… - mosolygott, s betette a cetlit, amin a telefonszáma volt, a zsebembe.
Búcsúzóul még megöleltem, aztán a fülébe súgtam:
- Már most hiányzol…
A következő pillanatban ajkunk összeforrt. Hirtelen nem létezett már sem tér, sem idő… Csak mi voltunk… semmi és senki más. Éreztem, ahogy egész testemet elönti a forróság. Egyre mohóbban kapkodtunk a másik ajka után. Nem tudtunk betelni egymással…
- Most jobb lesz, ha bemegyek… - húzódott el. – Különben képtelen leszek távol tartani magam tőled… Holnap találkozunk! – még utoljára rámmosolygott, azután becsukta maga mögött az ajtót. 

6 megjegyzés:

  1. Jó lett, végre összejöttek... <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 Hajrá, remélem hamar meglesz a köv. rész!

    VálaszTörlés
  2. Na szióó!
    Tényleg tök jóóó h összejöttek.. és annyira jól fogalmazol kedves bff-em.. 8D8D
    Na és ez a naplementés (vagy felkeltés) kép... imádom...8)
    Hamar rakd föl a kövit...8)8)
    Mihamarabb visszaírok, de egyébként te is írhatsz. 8D8D
    By, Vicky

    VálaszTörlés
  3. Szivi!
    Köszönöm szépen, örülök, ha még mindig tetszik...:o) A kép a Santa monicai naplementében készült egyébként, szval nem véletlenül ez került oda ;-) Majd jelentkezem ám, mert van mit meséljek, csak össze kell még szedjem magam egy kicsit ;-)
    Puszi

    VálaszTörlés
  4. jajj de jóó :D:D
    Csokolóztak.. :] ♥♥

    VálaszTörlés
  5. :) Kedves M! nagyon nagyon szeretem ezt a történetet nagyon jól írsz:)
    Remélem hamar megirod a folytatását már alig várom h olvashassam:)
    CSak így tovább:)
    Üdv:Zsuzsiii

    VálaszTörlés
  6. Kedves Zsuzsi! Nagyon szépen köszönöm :o)! Örülök, h újabb olvasóval gazdagodtam ;-) ( ha jól emlékszem eddig még nem találkoztam a neveddel )
    Következő héten, szerda magasságában felkerül az új rész ;-)
    Üdv: M

    VálaszTörlés