2010. szeptember 28., kedd

9. rész (Eszter)



Egész nap tiszta ideg voltam az esti koncert miatt. Csak mászkáltam fel-alá a házban, képtelen voltam koncentrálni bármire is. Az járt a fejemben, hogy mi lesz, ha nem leszek szimpatikus a testvéreinek vagy Daniellenek. Legalább hatszor átöltöztem, mire meg tudtam állapodni egy sötétkék, pánt nélküli, térdig érő farmer ruhánál. Csak remélni tudtam, hogy Nicknek tetszeni fog. „ Végülis hamarosan eldől… mindjárt 6 óra…” – gondoltam. Néhány perccel később megszólalt a csengő. A torkomban dobogott a szívem, miközben az ajtót nyitottam.
- Szia Eszter! – meg sem várta, hogy reagáljak, máris a karjaiban tartott. – Mesésen nézel ki! – megfogta a kezem és hátrébb lépett, hogy jobban szemügyre vehessen.
- Nick… én félek… - mondtam halkan.
- Heey… Mi a baj? – közben az arcomat simogatta.
- Mi lesz ha… nem tetszem majd a testvéreidnek vagy Daniellenek? Mi lesz ha… azt gondolják majd, hogy nem vagyok elég jó neked?


Egy darabig csak mosolygott és az arcomat leste.
- Először is – a hangja magabiztosan csengett – Joe már most kedvel. Danielle & Kev pedig nagyon aranyosak, s biztos vagyok benne, hogy hamar megszeretnek majd.
Ekkor elhallgatott. Már kezdtem megijedni, hogy jogosak az aggályaim vele kapcsolatban.
- Ami pedig engem illet… - magához húzott és megcsókolt – Te vagy a legcsodásabb lány, akivel valaha találkoztam… Nagyon fontos vagy nekem Eszter… Te vagy az, akire mindig is vártam… Csak veled együtt van értelme mindennek… Akármit mondjanak is az emberek… Veled leszek… Ezt sose felejtsd el, rendben? – szorosan átölelt. – Felkészültél? – suttogta.

- Van még valami, a családodon kívül? – kérdeztem riadtan.
- Csak az újságírók… - mosolygott.
- Újságírók? – erről a részéről a dolognak teljesen megfelejtkeztem.
- Csak fogd a kezem… gyere mellettem… Nem kell senkinek sem válaszolnod… Mutasd meg nekik a gyönyörű mosolyodat… A többit Big Rob elintézi. Ne aggódj! Végig ott leszek veled! Belerázódsz, hidd el! – rámkacsintott. – Szóval Ms Miller… a kocsija előállt… indulhatunk? – viccelődött.
Belekaroltam.
-Természetesen Mr Jonas. – nevettem.

A parton jókora tömeg várakozott. Amint kiszálltunk az autóból, minden szempár ránk szegeződött. Éreztem, hogy lesápadok, amikor Nick odalépett mellém, s megfogta a kezem.
- Minden rendben lesz… - ahogy a szemébe néztem elszállt a félelmem. Megszorítottam a kezét és büszkén lépkedtem mellette.
A színpad közelében, egy elkerített részen hatalmas sátort állítottak fel, kizárólag a srácoknak. Mielőtt bementünk volna Nick megállt. A nyakamba akasztott egy belépőt.
- Még valami… egy VIP kártya annak, aki nekem a legfontosabb. – gyengéden megcsókolt. – Készen állsz? – hatalmas mosoly terült el az arcán.
- Nem igazán…
Danielle, Kevin & Joe már ott voltak. Mikor beléptünk egy pillanatra elhallgattak, aztán odasiettek hozzánk. A csendet Danielle törte meg.
- Végre megismerhetlek… Sokat hallottam már rólad! – kedvesen megölelt. Hatalmas kő esett le a szívemről. – Nagyon csinos vagy ma este! – rámkacsintott, majd odament a férjéhez.
- Zavarba hozol… - pirultam.
- Á… Itt a makacs lány a soundcheck - partyról… - a hang a sátor hátsó részéből jött. Hamarosan a gazdáját is megláttam, amint elindult felém.
- Á… Itt van Joe a színpadról… - elnevettem magam.
- Jó, hogy újra látlak! – közben megölelt.
Kevin elengedte Danielle kezét, s ő is odajött.
- Üdv a családban! Vigyázz az öcsémre! – mondta halkan.
- Úgy lesz… - suttogtam, hogy a többiek ne hallják.
- Színpadra! Kezdünk! – mondta ellentmondást nem tűrően a Nagy Ember.
Odabújtam Nickhez.
- Sok szerencsét! – kisimítottam egy göndör tincset a szeméből.
- Még egy nemet nem fogadok el, remélem tudod… - sunyi mosoly jelent meg az arcán.
- Nem értelek…
- Mennem kell… - nevetett, csakhogy ne kelljen válaszolnia.
Ketten maradtunk Daniellelel. Leültem mellé a kanapéra.
- Mindig ilyen lököttek, ha együtt vannak?
- Többnyire. – mosolygott – Habár Nicket már régóta nem láttam ilyennek. Ugye tudod, hogy sokat jelentesz neki? – kérdezte komolyan.
- Akárcsak Ő nekem… - közben Nicket figyeltem a színpadon. Mikor visszanéztem Daniellere, sejtelmesen mosolygott.
- Ugye… nem készül Nick semmire…? – gyanakodtam.
- Én nem tudok róla… - újabb sokatmondó mosoly jelent meg az arcán.

- Srácok! Ezt a számot a Jonas L.A.-ből most játsszuk először közönség előtt. Nick! Mutasd meg nekik! – mondta Joe, s Kevinnel együtt lejöttek a színpadról.
Nick elkezdte játszani az I’m your biggest fan-t. Oda volt készítve vele szemben egy láda, akárcsak a klipben. Összeszorult a szívem, mikor arra gondoltam, hogy egy idegen lánynak fogja énekelni. Próbáltam úrrá lenni ezen a rossz érzésen, hiszen tudtam, hogy ez a dolga.

   I never thought I would, did it
Never thought I could
I did it like that, did it like this
Did it like everybody knows
That we got something real, shorty
I know what I feel
So shout it like that
Shout it like this
Listen up, everybody knows
But you, here it goes

Cause I never really noticed
Took a while for me to see
Playing back the moments
Now I'm starting to believe
That you could be at the show and know everyone
But it's you who makes me sing
And I know where we are and I know who I am
Baby, I'm your biggest fan, oh


Every time you smile for me
Takes me a while to bring myself back
Cause you're all that
And I just had to let you know
I'm screaming out in the crowd for you
I can't be too loud but I don't care
I let 'em all stare
I just want everyone to know
The truth, it's only you

I never really noticed
Took a while for me to see
Playing back the moments
Now I'm starting to believe

Nick ekkor rámmosolygott és intett a fejével, hogy menjek fel hozzá a színpadra. Hátranéztem a többiekre, akik lélegzetvisszafojtva álltak ott.
- Ti mind benne voltatok…ugye?
- Mindent a családért! – vigyorgott Joe.
- Menj máááár! – tolt a színpad felé Danielle.
A rajongók hatalmas sikítással köszöntöttek, Nick pedig megkönnyebbülten mosolygott. Leültem a ládára. A dal alatt végig engem nézett, le sem vette rólam a szemét. Szinte tapintható volt a levegőben a kettőnk között lévő, izgalommal teli feszültség.


That you could be at the show and know everyone
But it's you who makes me sing
And I know where we are and I know who I am
Baby, I'm your biggest fan

You showed up and you looked so classy
Made me think twice 'bout the way I was acting
You were real from the start of it all
Like a dream came to life, now I'm left in all
Stars shine but your light is the brightest
Love flies but your love is the highest
You're so sweet that it drives me crazy
A summer like no other, you're my L.A. baby

I never really noticed
Took a while for me to see
Playing back the moments
Now I'm starting to believe
That you could be at the show and know everyone
But it's you who makes me sing
And I know where we are and I know who I am
Baby, I'm your biggest fan, oh
Baby, I'm your biggest fan, oh


That you could be at the show and know everyone
But it's you who makes me sing
And I know where we are and I know who I am
Baby, I'm your biggest fan.

Mikor vége lett a számnak odajött, homlokát a homlokomhoz érintette, az arcomat pedig kezei közé fogta.
- Szerettem volna, ha mindenki megtudja, mennyit jelentesz nekem… Remélem nem haragszol érte…
- Nick… a legboldogabb emberré tettél a Földön… - az örömöm határtalan volt, de ami ezután következett, arra álmomban sem gondoltam volna. A színpadon, több száz ember előtt megcsókolt. Őrületes sikítozás söpört végig a parton. A rajongóik teljes önkívületbe kerültek. Mi meg csak álltunk ott, a hangzavar közepén, s mindenki másról megfelejtkezve öleltük egymást.
- Szerintem jobb lesz, ha én most… - elindultam le a színpadról, a sátor felé.
- Menj csak! Mi még elköszönünk… ott találkozunk!
10 perccel később a többiek már a sátorban ücsörögtek, miközben mi még a színpad szélénél beszélgettünk. Természetesen egyikük sem hagyta szó nélkül a történteket, mikor visszaértünk.
- Woow Nick… Ez komoly volt… - Kevin adott neki egy ötöst.
- Ez annyira romantikus… - Danielle egyszerre ölelt meg mind a kettőnket.
- Köztetek aztán rendesen forrt a levegő… - bólintott elismerően Joe. - És mi lesz most, hogy a titok, már nem titok többé? - húzta fel kérdőn a szemöldökét.




7 megjegyzés:

  1. Eddig sztem ez lett a legjobb rész! HAJRÁ, remélem hamar jön a köv. rész! !! :)

    VálaszTörlés
  2. Víí ez nagyon aranyos volt:) mikorra várható a kövi rész?:) remélem hamar:)
    Zsuzsiii

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett nekem ez a kedvencem jelen pillanatban :). Mikor várható a következő?
    Névtelen :)

    VálaszTörlés
  4. Á,k picit megint lemaradtam a kommentelésben, de azért nincs öri hari, remélem...8D
    Ez a rész pedig, csakúgy, mint a többi, kirááály! 8) Egyik kedvenc számom az I'm Your Biggest Fan a Jonas LA albumról...
    Majd irok, vagy megvárom amíg te írsz (megint) xD
    Vicky

    VálaszTörlés
  5. :D ez nagyon jó lett! Az egész szupi :D Gratulálok! Mikor lesz új rész? Már nagyon várom!
    Dalma

    VálaszTörlés
  6. Hali!Bocsi eddig nem írtam,de le voltam maradva!Nagyon jó lett!Hamar kövit!Puszi Nóra

    VálaszTörlés
  7. de király rész:] olyan aranyos :)

    VálaszTörlés